شرکت هوشمند سازی ساختمان

شرکت ارگ بند سازه ، یک شرکت هوشمند سازی ساختمان بوده و در این امر بسیار حرفه ای است. شرکت هوشمند سازی ساختمان ارگ بند سازه در پروژه های خود از مهندسان ، طراحان و متخصصان حرفه ای ، مجرب و با تجربه استفاده می کند.در ادامه ی این مقاله ، می خواهیم بیشتر در مورد شرکت هوشمند سازی ساختمان صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. موضوعاتی که می خواهیم در این مقاله صحبت کنیم :

هوشمند سازی ساختمان چیست؟

هوشمند سازی ساختمان چه مزایایی دارد؟

شرکت ارگ بند سازه

اقدامات دیگر شرکت ارگ بند سازه

[alert style=”warning”]بیشتر بخوانید: هوشمند سازی ساختمان[/alert]

شرکت هوشمند سازی ساختمان توسط مهندسان حرفه ای

شرکت هوشمند سازی ساختمان ، هوشمند سازی ساختمان چیست؟

بی ام اس یا به فارسی ، کنترل سیستم ساختمان ، سخت افزار یا نرم افزار هایی برای کنترل یکپارچه ی ساختمان است. به صورت کلی که این سیستم ، هوشمند سازی ساختمان نام دارد ، بر کلیه ی فعالیت های ساختمانی از جمله : باز و بسته شدن در ساختمان ، ورود و خروج افراد خانه ، سیستم روشنایی منزل ، سیستم های تهیه هوای مطبوع ، پنجره ها و پرده ی اتاق ها و … که المان هایی مثبت برای ساختمان است. یک سوال؟ حالا با این المان های مثبت ، هوشمند سازی ساختمان ، چه ویژگی های مثبتی دارد؟

شرکت هوشمند سازی ساختمان چه ویژگی و مزایایی دارد؟

افزایش ایمنی ساختمان در شرکت هوشمند سازی ساختمان

در شرایط بحرانی با ارسال سریع و به موقع اعلام خطر می‌توانید از حوادث و کاهش اثرات اون نیز جلوگیری کنید و به طور خودکار و اتوماتیک پیام اضطراری را برای بخش‌ ها و اتاق‌ های خانه ارسال می کند. و تمام کنترل درب ورودی و اتصال آن به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های ثبت ورود می‌تواند ایمنی سیستم را به‌طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد و این بسیار مهم است که با هوشمند سازی ساختمان این امکان به ساختمان شما اضافه می شود..

افزایش طول عمر تجهیزات و استفاده ی بهینه از آن

این سیستم که هوشمند سازی ساختمان است ،  علاوه بر کاهش مصرف انرژی با خاموش نمودن و کنترل آن‌ ها ، باعث افزایش طول عمر دستگاه‌ ها و نیز کاهش هزینه‌ ها می‌شود..

صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی در شرکت هوشمند سازی ساختمان

شما با استفاده از سیستم هوشمند سازی ساختمان ، می توانید تا 20 درصد در مصرف انرژی ، صرفه جویی کنید..

امکان کنترل کردن تمامی تجهیزات ، تنها با یک وسیله در شرکت هوشمند سازی ساختمان

با توجه به یکپارچه‌ سازی ساختمان ، و هوشمند سازی ساختمان ، تمام تجهیزات به‌ صورت هماهنگ کارکرده و امکان تداخل و بروز مشکلات ناشی از عدم هماهنگی از بین می‌رود و این نکته ی بسیار کار آمد و خوبی است. شما تمامی تجهیزات را می توانید با در اختیار داشتن یک گوشی یا کامپیوتر ، کنترل کنید.

[alert style=”warning”]بیشتر بخوانید: هوشمند سازی ساختمان چیست؟[/alert]

ارگ بند سازه ، شرکت هوشمندسازی ساختمان

ارائه سیستم کنترلی با قابلیت برنامه‌ریزی

ایجاد محیطی مناسب برای افراد حاضر در ساختمان

امکان گرفتن گزارش‌های آماری از تمامی تجهیزات و عملکرد آن‌ها به منظور بهینه ‌سازی مصرف و عملکرد در شرکت هوشمند سازی ساختمان

نرم افزار های هوشمند سازی ساختمان ، به صورت دوره ای ، گزارش های آماری از عملکرد دستگاه ها و تجهیزات ساختمان به شما می دهد. این ویژگی به منظور بهینه سازی و صرفه جویی در هزینه ها و … صورت گرفته است.

کنترل روشنایی در شرکت هوشمند سازی ساختمان چگونه است؟

کنترل روشنایی خانه شامل روشن و خاموش نمودن خودکار لامپ‌ ها در منزل و یا ساختمان ، تنظیم سطح نور ، کاهش یا افزایش و همچنین تعیین و مشاهده وضعیت و امکان روشن و خاموش نمودن آن‌ ها از راه دور و بیرون ساختمان است.

  کنترل وسایل الکتریکی هوشمند سازی ساختمان چگونه است؟

در خانه هوشمند امکان اطلاع یافتن از وضعیت کلیه وسایل الکتریکی ساختمان و کنترل آن‌ها وجود دارد.

  کنترل تردد و سیستم آیفون تصویری برای هوشمند سازی ساختمان توسط شرکت

در ساختمان‌های مسکونی با سیستم هوشمند سازی ساختمان ، امکان دریافت تصویر مراجعه‌ کننده بر روی نمایشگر و در صورت عدم حضور ، ثبت تصویر به همراه زمان مراجعه وجود دارد و حتی در صورت وجود اینترنت می‌توان از راه دور با مهمان ارتباط برقرار کرد.

[alert style=”warning”]بیشتر بخوانید: قیمت هوشمند سازی ساختمان[/alert]

مزایای شرکت هوشمند سازی ساختمان

ارگ بند سازه : شرکت هوشمند سازی ساختمان

شرکت ارگ بند سازه ، یک شرکت هوشمند سازی ساختمان است. این شرکت در این امر ، سابقه ی بالایی دارد و شما می توانید برای هوشمند کردن ساختمان خود ، شرکت هوشمند سازی ساختمان ، ارگ بند سازه را انتخاب کنید.

سایر اقدامات شرکت ارگ بند سازه چیست؟

این شرکت ، علاوه بر هوشمند سازی ساختمان ، امور دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان ، انجام تاسیسات مکانیکال و الکتریکال ، طراحی و انجام روف گاردن ، و … را انجام می دهد.

[alert style=”warning”]بیشتر بخوانید: هوشمند سازی ساختمان چیست؟[/alert]

بازسازی ساختمان چیست؟

بازسازی ساختمان :

بازسازی ساختمان ، و تمامی تاسیسات ساختمان شاید اولین تصمیم شما نباشد. با این وجود ، چه از نظر معماری و چه از نظر اقتصادی ، منطقی است که خونه قدیمی خودتان را تخریب کنید و آن را با خونه های جدیدی که بازسازی می کنید جایگزین کنید که با مشخصات مورد نظر شما طراحی می شود و به ایده دلخواه خودتان می رسید..

بازسازی آپارتمان و یا بازسازی ساختمان های شما روشی صحیح برای تغییر است به این دلیل که اصولا هزینه اون به نسبت هزینه تخریب و نوسازی بنا بسیار صرفه تر هستش , بنابراین ترجیح داده می شود که به جای تخریب ساختمان هایی که تنها در ظاهر فرسوده است ، و به تعمیرات نیاز دارند و دارای استحکام و پایداری هستند به بازسازی داخلی آنها پرداخته شود.

دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون داخلی چیست؟ دکوراسیون داخلی شامل اقداماتی برای طراحی و جلوه دادن رنگ ها ، اثاثیه منزل ، و نور ، در اتاق و منزل است. دکوراسیون داخلی چیست؟ دکوراسیون داخلی سبکی هنرمندانه برای دیزاین داخلی خانه است.

اقداماتی برای طراحی داخلی منزل مثل : انتخاب رنگ دیوار ها ، ست کردن مبل های خانه ، انتخاب کف ، هوشمند سازی خانه ، اسباب واثاثیه منزل ، و … است که توسط تیم طراح انجام می شود. در مقاله دکوراسیون داخلی چیست می خواهیم درباره ی هر یک از اقدامات آن توضیح بدهیم.

شما می توانید در مقالات دیگر سایت ارگ بند سازه ، اطلاعات بیشتری راجب بازسازی ساختمان ، و دکوراسیون داخلی و … به دست بیاورید.

تماس با شرکت هوشمند سازی ساختمان

شما می توانید برای اجرای هوشمند سازی ساختمان ، اطلاع از هزینه و قیمت اجرا ، مشاوره ، و کسب اطلاعات بیشتر ما ، یعنی شرکت هوشمند سازی ساختمان ، ارگ بند سازه از طریق راه های زیر در با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن مقاله شرکت هوشمند سازی ساختمان لذت برده باشید و برایتان مفید باشد

 

ارگ بند سازه

 شرکت ساختمانی ارگ بند سازه با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینه) در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

مدیر عامل: محمدرضا سلیمی

آدرس شرکت

آدرس : تهران، خیابان پاسداران، گلستان پنجم

بازدید

بازدید امروز :5

بازدید دیروز :52

بازدید کل :70266

© تمامی حقوق این سایت، متعلق به شرکت ارگ بند سازه می‌باشد.