بازسازی ویلا در محمود آباد

امروزه بازسازی ویلا به یکی از عادی ترین فعالیت های عمرانی تبدیل شده که ، بیشتر اشخاصی که خانه و ویلا های قدیمی دارند و یا قصد خرید ویلا نیز دارند ، اقدام به بااز سازی آن می کنند. با خود سوال می کنید که اصلا چرا افراد اقدام به بازسازی ویلا در محمود آباد می کنند. خب دوستان برخی اوقات وقتی یک وسیله را تعمیر کنیم خیلی به صرفه تر از یک مدل جدید و نو ان می افتد. به عنوان مثال شما خودرو را در نظر بگیرید. یک خودروی پژو کار کرده مدل 98 را با مدل صفر آن مقایسه کنید. مدل 98 به هیچ تصادفی نداشته و مشکل فنی ندارد ، و فقط کار کرده است. مسلما قیمت مدل 98 خیلی به صرفه تر از صفر آن خواهد بود. حال همین مورد را در ویلا در نظر بگیرید. ویلا هایی که عمر طولانی دارند و از ساخت آن چندین سال گذشته است ، دچار فرسودگی هایی شده است که اگر به آن رسیدگی شود ، باعث می شود تا ارزش آن چندین برابر شود.

بیشتر بخوانید : طراحی و اجرای روف گاردن

افرادی که اقدام به بازسازی ویلا در محمود آباد می کنند به سه دسته تقسیم می شوند. افرادی که از قبل ویلا فرسوده را دارند ، افرادی که ویلا فرسوده را می خرند تا در آن برای چند سالی مستقر شوند ، و در آخر افراد کاسب و دلالی که ویلا فرسوده را می خرند و آن را بازسازی می کنند و در آخر با قیمت مناسب در آن رنج می فروشند. خب هر کدام از اتین روش ها مزایا و معایبی دارند که در ادامه مقاله با تمام آن ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

کدام موارد شامل بازسازی ویلا در محمود آباد محسوب می شوند؟

ببینید دوستان من؛ همواره برای هر کاری باید این را در نظر داشته باشید که اصلا این کار ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر؟ به عنوان مثال شما باید یکسری موارد و متریک ها را در این کار در نظر داشته باشید. این موارد شامل ، موقعیت مکانی ویلا ، متراژ ویلا ، نو و قدیمی بودن ویلا ، فاصله از دریا و … هستند که در قسمت ها بعید به طور کامل آن ها بررسی خواهیم کرد. از طرفی باید راه دادن خود سازه را در نظر داشت که اصلا می توان در آن آپشن های جدید اضافه کرد یا نه. ولی خب به طور کلی یک نگاهی به مواردی که خانه و ویلا هایی که شامل این می شوند تا عملیات بازسازی روی آن استارت بخورد را نام می بریم.

  • خانه هایی که اسکلت و پایه های آن دچار فرسودگی و خم شدگی شده است.
  • ویلا هایی که قصد تعمیر و تعویض لوازم و قطعات داخلی را دارند.
  • بازسازی ویلا هایی که فضای کمی را در اتاق ها شامل هستند.
  • ویلا هایی که شامل یک دکور زشت هستند.
  • ویلا هایی که به خطر رطوبت ، لوازم آهنی و فلزی آن زنگ زده است.
  • ویلا هایی که به خاطر استفاده مکرکر ريال قطعات و سیم های برق آن اعم از کابل ها و پریز های فرسوده شده است.
  • خانه هایی رنگ آمیزی آن کدر شده است.
  • ویلا هایی که گچ و نمای داخلی آن دچار خرابی و ریزش شده است.

بازسازی ویلا

  • ویلا هایی که استخر های ناجور دارند و قصد بازسازی آن را دارند.
  • ویلا هایی که قصد ایجاد روف گاردن دارند.
  • ویلا هایی که قصد اجرای آب نما دارند ولی مکان کافی ندارند.
  • خانه هایی که دچار مشکلات خرابی و فرسوده شدن لوله ها آب و فاضلاب آن.
  • خانه هایی که شیرآلات و لوازم آشپزخانه آن خراب و فرسوده شده است.
  • ویلا هایی که قصد اجرای و تبدیل آن به اتاق مستر را دارند.
  • و …

بیشتر بخوانید : لوله برق پلی اتیلن

اگر بخواهیم به صورت تشریحی و جامع نیز این قسمت را برای شما تویضح دهیم ، می توان گفت که ، تمام خانه و ویلا هایی که شخص مالک و خریدار آن ، قصد بازسازی آن از نظر زیبایی ، فنی مهندسی ، تجهیزات برقی ، تجهیزات مکانیکی و … باشد را بازسازی گفته و قابل اجرا است. می توان این مورد را از رنگ آمیزی دیوار ها در نظر گرفت ، تا عوض کردن پلتفرم دکوری یک ویلا و یا اضافه کردن آیتم های جدید در آن. حتی سرویس کردن ، نو و جدید کردن یراق آلات ، تجهیزات ، سیستم ها و همچنین تقویت سازی اسکلت آن نیز امکان پذیر بوده و شامل موارد بازسازی بحساب می آید.

خیلی از افراد برای اینکه بتوانند ویلایی که خریده اند ، و یا آن را از قبل داشته و فرسوده شده است را به یک ویلا نو و جدید امروزی تبدیل کنند اقدام به انجام مراحل بازسازی ویلا می کند. بازسازی ویلا در محمود آباد معمولا اول برای نواحی که باعث کهنه و فرسودگی شده باشد انجام می شود و رفته رفته اگر آپشن و آیتمی مد نظر مالک و خریدار ویلا باشد ، در آن ملک در نظر گرفته شده و در نهایت تحویل او داده می شود.

بازسازی ویلا

مدت زمان بازسازی ویلا در محمود آباد چقدر است؟

این موضوع برای تمام مالکان و کسانی که اقدام به بازسازی ویلا در محمود آباد می کنند بسیار مهم است. زیرا همواره برایشان این سوال است که کی می توانیم در ویلای بازسازی شده خودمان مستقر شویم و یا اینکه آن را برای رهن و فروش اعلام کنیم. پارامتر های زیادی در این موضوع ملاک هستند که پروژه بازسازی مورد نظر در چه زمانی تمام شود و به مالک تحویل داده شود. خب واضح است که هر چقدر بازسازی ویلا سخت تر باشد و در موارد و آپشن هایی که مالک در آن بازسازی در نظر گرفته ، تایم تحویل نیز طولانی تر خواهد بود. در قسمت بعدی یک لیست کامل با توضیحات برای شما نوشته ایم تا بتوانید از دسته بندی تایم اتمام بازسازی ویلا ها آشنا شوید.

1- نوع اول از بازسازی ویلا در محمود آباد کمترین زمان اشغال را دارد. زیرا در این حالت شرکت عمرانی و خدماتی مورد نظر اقدام به رنگ آمیزی دیوار های سازه ، تعویض کفپومش و پارکت ، تعویض چوب ها و کابینت و … می کند که تایم زیادی را اشغال نمی کند. به طور کلی این مدت از 3 هفته تا 6 هفته متغیر است. ولی خب نسبت به خدماتی که ارائه می شود تایم بسیار معقول و به اندازه ای است که طبق اصول مراحل پیش رود.

بیشتر بخوانید : وام با خودرو

بازسازی ویلا

2- یکی از مرسوم ترین نوع بازسازی ویلا در محمود آباد در میان مردم و شرکت ها عمرانی ، این نوع بازسازی است. در این متد علاوه بر رنگ آمیزی و تعویض کفپوشهای مراحل قبل ، اقدام به تعویض برخی تاسیسات سازه می کنند. به عنوان مثال لوله های آب و فاضلاب ، سیم های برق سازه و همچنین تجهیزات برقی الکترونیکی شامل این تعویض های و نو سازی بحساب می آید. همچنین برخی نواحی سازه که عایق بندی نیست و سر و صدا و یا حتی در فصول مربوطه گرما و سرمای زیادی وارد خانه می شود ، عایق بندی می شود. این نوع از بازسازی ویلا در محمود آباد نسبتا متد کاملی است و چیزی حدود 2 الی 3 ماه نسبت به سختی و امکانات موجود در ویلا و همچنین متراژ آن متغیر است.

3- از کامل ترین نوع بازسازی ویلا همین نوع است. بوطری که می توان گفت نه تنها موارد قبلی را شامل می شود ، بلکه از سری امکانات یک ویلای کامل را نیز شامل می شود. اگر کسی قصد داشتن یک دکور جدید در ویلا خود را داشته باشد؛ اگر کسی استخری و یا آبنمایی دل انگیز در ویلای خود بخواهد، اگر کسی بخواهد رو واحد ویلا خود ، طبقه ای دیگری اضافه کند. اگر کسی روفگاردن و یا حتی یک باغچه لوکس در ویلای خود بخواهد ، در این نوع از بازسازی ویلا کاملا امکان پذیر است. مدت زمان این متد از 3 ماه مینیمم ، تا 9 ماه ماکسیمم و بعضا به دلیل بالا بودن متراژ ویلا تا یکسال به طول می انجامد.

بیشتر بخوانید : باسکول دیجیتال

مبلغ بازسازی ویلا در محمود آباد چقدر است؟

خیلی از مالکانمی که قصد بازسازی ویلا خود را دارند ، می خواهند بدانند که هزینه بازسازی آن در چه رنجی میافتد. البته باید هر کسی که قصد بازسازی ویلا را دارد این را بداند که هر چقدر بزک و دوزک یک ویلا بیشتر و هزینه و لوازم جانبی مصرفی بیشتر شود ، هزینه آن بالاتر خواهد بود. از این رو بیشتر موارد تاثیر گذار در قیمت بازسازی ویلا در محمود آباد را در این قسمت لیست کرده و کمی از آن را به طور تشریحی توضیح داده ایم. عوامل تاثیر گذاراعم از :

  • سختی کار و پروژه بازسازی
  • میزان فرسودگی ویلا و سازه
  • میزان لوازم و قطعات تعویضی و جدید
  • مکان پروژه و ویلا
  • نوع سازه و نوع بازسازی ویلا
  • مقدار و تعداد مکان ها بازسازی در ویلا
  • و…

بازسازی ویلا

شما باید این مورد را در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید تا یک ویلای آپشنال را در ملک خود بازسازی کنید. ، باید در نظر داشته باشید که تمام هزرینه ها جداگانه محاسبه می شود. شاید شخصی قصد دارد تا در ویلای خود یک استخر اضافه کند و یا در بام روف گاردن اجرا شود. شاید حتی به فکر یک آب نما و یا یک دکور جدید در فضای داخل ویلا دارد. برخی می خواهند تا حجم ، فضا و یا حتی تعداد اتق ها کم و زیاد شوند. یک نیم طبقه و یا طبقه ای کامل در ویلا خود اضفاه کنند که این هزینه هایی جداگانه را دارند.

لازم به ذکر است تا بدانید ، هر گونه وسیله و تجهیزاتی که برای قسمت ها دکوری و معماری ساهز قرار است تهیه شود ، هزینه آن بایستی توسط مالک و متقاضی بازسازی ویلا در محمود آباد پرداخته شود. و یا در صورت امکان همان جنس را خود مالک تهیه و در تایم مقرر به دست مجزی پروژه برساند. در نظر داشته باشید که بهتر است تمام هزینه های  لازم نسبت به تحویل ویلا طب خواسته و طرح مالک ، توسط شرکت عمرانی مربوطه محاسبه به آن اعلام شود تا مالک نیز طبق شرایط تعریف شده ، اقدام به پرداخت مبالغ آن پروژه کند.

هزینه یکسانی در بیشتر شرکت های عمرانی که اقدام به بازسازی ویلا در محمود آباد می کنند موجود است. این هزینه کل بازسازی سازه طبق بازدید و متراژ ویلا است. معمولا در بیشتر بازسازی های ویلا قیمتی بین 1.5 میلیون تا 6 میلیون تومان اعلام می شود. که بسیار بهرت و مقرون به صرفه تر برای مالک است. البته در نظر داشته باشید هرگونه هزینه و تجهیزاتی که خارج از این قسمت فی در متر باشد ، جداگانه پرداخت می شود که معمولا این موارد بسیار کم دیده می شود.

بیشتر بخوانید : لوله برق نسوز

بازسازی ویلا

مراحل بازسازی ویلا در محمود آباد به چه شکل است؟

ببینید دوستان ، معمولا بیشتر شرکت ها عمرانی از یکسری مراحل یکسان در انجام پروژه های بازسازی پیروی می کنند. شما نیز لازم است که اگر قصد و نیتی برای بازسازی ویلا خود دارید ، با این مراحل آشنا شوید. هموراه در نظر داشته باشید که با شرکت های معتبری اقدام به بازسازی ویلا خود کنید که از ماهر ترین افراد و مجرب ترین مهندسان تشکیل شده باشند. ما بیشتر مراحل و استارت بازسازی ویلا در محمود آباد را برای شما در این قسمت لیست کرده ایم : ( این مرحل اقدامی از سمت مالک است )

  1. دلایل و مواردی که قصد بازسازی سازه را دارید مشخص کنید
  2. میزان بودجه و معمار خود را مشخص کنید تا اقدام به بازدید و اندازه گیری کند
  3. اقدام به طراحی و تغییرات مربوطه در ویلا کنید ( طراحی کامل سه بعدی انیمیشنی )
  4. تایید کردن تمام مراحل و ایده طراحی و شبیه سازی شده
  5. اقدام به تخریب توسط تیم و شرکت معمار
  6. اقدام به تعویض لوازم و قطعات مکانیکی سازه کنید
  7. به ترتیب اقدام به انجام مراحل کف سازی ، کچ کاری و رنگ آمیزی ، نصب آیتم ها چوبی و کابینت انجام و نصب آیتم ها ریز و دکوری کنید.

بازسازی ویلا

ویلای نو بخریم یا اقدام به بازسازی ویلا کنیم؟

ببینید دوستان من ، این موضوع خیلی باب شده که ملت نمی دانند که اقدام به خرید ویلا نو کنند و یا ویلایی فرسوده بخرند و اقدام به بازسازی آن کنند. به طور خلاصه وار عرض می کنم. عوامل و پارامتر هایی موجود هستند که باید همه آن ها در این موضوع در نظر بگیرید. به عنوان مثال آیا شما صاحب ویلا فرسوده هستید و قصد بازسازی آن را دارید. یا می خواهید که ویلایی فرسوده بخرید و اقدام به بازسازی آن کنید؟ سوال بعدی این است که ویلا موردنظر شما در کدام استان ، چه منطقه و چه ناحیه ای قرار دارد؟ سوال بعدی این است که تا چه مقدار سرمایه چه برای خرید ویلا نو و چه برای بازسازی ویلا در محمود آباد می توانید وسط آورید؟ با پاسخ به این سوال ها می توانید اقدام به بهترین حالت کنید که نسبت به شرایط شما سازگار تر است. با مثالی توضیح می دهیم.

اگر شما قصد خرید یک ویلا در شمال تهران را دارید؛ اگر ویلا نو باشد و با قیمت 10 میلیارد تومان قابل خرید باشد. شما می توانید با مبلغی حدود 5 میلیارد یک ویلای فرسوده قولنامه کنید و با 2 الی میلیارد اقدام به بازسازی کنید و 2 میلیارد تومان سود کنید. ولی در نظر داشته باشید که منطقه و ناحیه که قصد خرید دارید نیز مهم است. حتی در برخی موارد محله هم بسیار تاثیر گذار است.  همین موضوع اگر در استان های شمالی کشور بود ، موضوع فاصله با جنگل و دریا نیز لحاظ می شد و در قیمت هر دو نیز تاثیر گذار بود. امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

ارگ بند سازه

 شرکت ساختمانی ارگ بند سازه با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینه) در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

مدیر عامل: محمدرضا سلیمی

آدرس شرکت

آدرس : تهران، خیابان پاسداران، گلستان پنجم

بازدید

بازدید امروز :15

بازدید دیروز :52

بازدید کل :70276

© تمامی حقوق این سایت، متعلق به شرکت ارگ بند سازه می‌باشد.