پروژه ایران مال

پروژه مجتمع تجاری ایران مال در منطقه 22 تهران واقع شده است. این پروژه به دلیل ابعاد بسیار بزرگ و داشتن رکورد های بزرگتر، همواره از توجه خاصی برخوردار بوده است. در تمام بخش های پروژه ایران مال وجود عوامل حیرت انگیز و فاخر معماری، هربازدید کننده ای را به خود جلب می کنند. از منحصر بفرد ترین این پروژه ها می توان به پل معلق و رمپ ورودی تونل و همچنین هتل بزرگ ایران مال تهران اشاره کرد.

شرکت ساختمانی ارگ بند سازه افتخار این را دارد که به عنوان مشاوره در اجراء پل معلق و رمپ ورودی تونل و همچنین مشاوره اجراء در حفاری، شمع کوبی و تثبیت خاک سطح و زیر سطح در بخش ساختمان هتل مجتمع ایران مال تهران درکنار بزرگترین شرکتهای ساختمانی حضور داشته. که این موهب موجب تجربیات و نکات جدید سرشاری بوده است و در نتیجه همراهی در این پروژه تجربیات ارزنده ای را برای شرکت به همراه داشته است.

ارگ بند سازه

 شرکت ساختمانی ارگ بند سازه با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینه) در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

مدیر عامل: محمدرضا سلیمی

آدرس شرکت

آدرس : تهران، خیابان پاسداران، گلستان پنجم

بازدید

بازدید امروز :48

بازدید دیروز :32

بازدید کل :70257

© تمامی حقوق این سایت، متعلق به شرکت ارگ بند سازه می‌باشد.